تجلیل از علا میرمحمدصادقی در جمع بخش خصوصی و جامعه نیکوکاری کشور اتاق تهران از چهره‌های ماندگار بخش خصوصی تقدیر می‌کند

تجلیل از علا میرمحمدصادقی در جمع بخش خصوصی و جامعه نیکوکاری کشور اتاق تهران از چهره‌های ماندگار بخش خصوصی تقدیر می‌کند
اتاق تهران تقدیر از چهره‌های ماندگار بخش خصوصی کشور را با تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه علا میرمحمدصادقی در عرصه اقتصادی کشور کلید می‌زند و طی مراسمی با حضور فعالان بخش خصوصی و جامعه نیکوکاری کشور روز شنبه هفتم شهریور ماه از این چهره ماندگار تقدیر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران چندی پیش خبر از برگزاری سلسله مراسم‌های تجلیل از چهره‌های پیشکسوت بخش خصوصی داده بود. برهمین اساس اولین نشست تجلیل از فعالان بخش خصوصی کشور که با حضور چهره‌های شناخته شده اقتصادی در سالن همایش‌های اتاق ایران برگزار می‌شود به علا میرمحمد صادقی اختصاص داده شده است. به گفته مسعود خوانساری، مراسم تجلیل از حاج آقا میرمحمدصادقی به پاس بیش از 5 دهه فعالیت‌های اقتصادی و نیکوکاری ایشان و با حضور چهره‌های برجسته بخش خصوصی، هیات نمایندگان اتاق‌های ایران و تهران و جمعی از نیکوکاران کشور برگزار می‌شود.


براساس برنامه‌های اعلام شده در این مراسم آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران و محسن جلال‌پور رئیس اتاق ایران سخنرانی می‌کنند. همچنین علامیرمحمدصادقی خود نیز به بیان بخشی از خاطرات خود می‌پردازد. علامیرمحمدصادقی در سن 84 سالگی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های بخش خصوصی ایران به شمار می‌آید. او در تاسیس بیش از 100 مدرسه و موسسه خیریه در کشور حضوری فعال داشته است. میرمحمدصادقی در روزهای ابتدای انقلاب با حکم حضرت امام خمینی (ره) به همراه جمعی دیگر راهی اتاق بازرگانی شد و پس از آن طی چهار دهه در این نهاد معتبر بخش خصوصی باقی ماند. در حال حاضر میرمحمدصادقی عضو هیات رئیسه اتاق تهران است.

۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۵۰۷