اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر در صنعت پتروشیمی ایران

اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر در صنعت پتروشیمی ایران
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همسو با سیاستهای جدید این شرکت با مدیریت هوشمند و استراتژیک، از اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر جهت صدور مجوز ها و تسهیل در کسب و کار این صنعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، عباس شعری مقدم در چهاردهمین جلسه کمیته راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با هدف تدوین پنج گام مفاد بسته آرمانی استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی تشکیل شد، با اشاره به این که هدف اصلی ما جذب سرمایه گذار و فعال کردن بخش خصوصی در طرحهای پتروشیمی است، افزود: در این میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید زمینه ساز رشد و انتقال دانش و تجربیات،میان فعالان صنعت پتروشیمی باشد.

وی مهمترین خدمات قابل ارائه برای مشتریان این صنعت را، ارائه نقشه راه توسعه فناوری در حوزه صنعت پتروشیمی ، معرفی فرصتهای سرمایه گذاری، ارائه چارچوبهای حقوقی و قراردادی در صنعت پتروشیمی و ایفای نقش رگولاتوری و تسهیلگری در صنعت پتروشیمی و ... بیان کرد.

همچنین، علینقی مشایخی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه تدوین پنج گام مفاد بسته آرمانی استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با تدوین برنامه استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید زمینه های رشد و توسعه کلان صنعت پتروشیمی فراهم شود، بدیهی است با ایجاد مشوقهای لازم در صنعت پتروشیمی می توان به جذب، تشویق و اعتمادسازی برای انجام سرمایه گذاری در طرحها از سوی مردم امیدوارتر بود.

وی با تشریح یکی دیگر از گامهای مفاد بسته آرمانی در زمینه " محدوده خدمات و مشتریان" اظهار کرد: به منظور "شناسایی قابلیتهای ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی" در نقش جدید آن، باید "مشتریان" این شرکت مشخص شوند و بر آن اساس، نوع "خدمات" ارائه شده به ایشان را تبیین کرد.

مشایخی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با رویکرد توسعه ای باید پاسخگوی سئوالاتی باشد تا بتواند تواناییها و قابلیتهای این شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برای مشتریان تبیین کند.

۳ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۴۴۴