انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت طرح های شرکت نفت فلات قاره

انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت طرح های شرکت نفت فلات قاره
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره از انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه و اجرای پروژه های شرکت نفت فلات قاره در آینده نزدیک خبرداد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در گفت و گو با خبرنگار شانا با تاکید بر این که سرمایه گذاری های جدید از محل منابع داخلی روند رو به رشد تولید را در فلات قاره شتاب می بخشد، اظهار کرد: حدود 25 میلیارد دلار پروژه از سوی این شرکت در دست اقدام است که بخش بزرگی از منابع مالی و نیز اجرای آنها از سوی شرکت های ایرانی در حال انجام است.

محمود زیرکچیان‌زاده افزود: همکاری بانک ها و موسسه های مالی داخلی در سال جاری سبب آسان سازی در انجام پروژه های بالادستی نفت فلات قاره شده و دراین میان بانک های ملت و صادرات از سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان علاقه مند به شمار می روند.

وی ادامه داد: بانک تجارت نیز در زمینه نوسازی و بهینه سازی بیشتر تاسیسات همکاری مطلوبی با شرکت نفت فلات قاره دارد و قراردادی 500 میلیون دلاری با این بانک نهایی شده است.

زیرکچیان زاده با بیان این که با بانک پاسارگاد و چند بانک خصوصی دیگر نیز تفاهم های خوبی انجام شده است، گفت: به دستور وزیر نفت و سیاست گذاری های موجود این شرکت، با برنامه ریزی های مدون و دقیق تلاش خواهد کرد تا به اهداف پیش بینی شده تا پایان برنامه پنجم دست یابد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اظهار کرد: این شرکت امسال شش میلیارد دلار قرارداد امضا کرده و به همین میزان نیز برای نوسازی تاسیسات خارگ و دیگر میدان‌های فلات قاره قرارداد در دست مذاکره است.

به گزارش شانا، مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت، چندی پیش با تاکید بر سرمایه گذاری های جدید در نفت فلات قاره اظهار کرد:  افزایش میزان و کیفیت تولید و برداشت از برنامه های اصلی وزارت نفت به ویژه در شرکت نفت فلات قاره، به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی است.

۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۸:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳