تبیین قابلیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تبیین قابلیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی
کمیته راهبری در پانزدهمین جلسه صبح امروز (9 شهریور ) به ریاست معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با تدوین قابلیت های ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در قالب یک سازمان توسعه ای برای دستیابی به نقش و تصویر مطلوب (ایده آل) شرکت ملی صنایع پتروشیمی درآینده موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از نیپنا؛ عباس شعری مقدم با اعلان این خبر که قابلیت های ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای ارائه  خدمات در حوزه مشتریان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، تأکید کرد:  شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی دارد تا دوره  جدیدی را در صنعت پتروشیمی آغاز کند.

همچنین دکتر مشایخی مشاور پروژه از تدوین بیانیه های مدیریتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ترسیم چشم انداز  تا پایان ماه جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی ما بسترسازی و پشتیبانی صنعت پتروشیمی است، افزود: در این میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به سیاست جدید خود مبنی بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی، به دنبال زمینه سازی، ایجاد و فراهم سازی بانک اطلاعاتی اتحادیه های استراتژیک به منظور شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت باشد و در مطالعات امکان سنجی طرح های آتی، نحوه تأمین منابع مالی سرمایه گذار را نیز در نظر گیرد.

وی مهمترین خدمات قابل ارائه در حوزه تشریک مساعی درایجاد زیرساخت های فیزیکی برای مشتریان این صنعت را مدیریت طراحی؛ توسعه و ایجاد زیرساختهای لازم بیان کرد.

دکتر مشایخی همچنین قابلیت ایجاد توانایی جهت تشکیل تیم های حکمیت با استفاده از نیروهای داخل و خارج با تجربه و مسلط بر کلیه فرایندهای عملیاتی، مالی، حقوقی و ... صنعت را یکی دیگر از خدمات قابل ارائه برای مشتریان این شرکت برشمرد.

وی ادامه داد برای تدوین برنامه های کلان صنعت نیازمند توسعه و تدوین برنامه کلان توسعه سرمایه انسانی در صنعت پتروشیمی و زمینه سازی اجرای آن و ارائه خدمات مرتبط با حوزه منابع انسانی و ساختار سازمانی می باشیم .

در پایان مشاور این پروژه تاکید کردند تبیین قابلیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند به ترسیم ساختار سازمانی در قالب سازمان توسعه ای کمک کند.

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۴۵۷