توزیع ٨٠٠ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

توزیع ٨٠٠ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان
توزیع انواع فرآورده های نفتی پنج ماه نخست امسال در منطقه زاهدان به بیش از ٨٠٠ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به خبرنگار شانا، گفت: در این بازه زمانی،٨٠١ میلیون و ٣٢٢ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره مصرف شده است.

دادخدا اعتصامی بنزین توزیع شده در پنج ماه نخست امسال را ٢٣٤ میلیون و ٣١٧ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته وی نفت گاز توزیعی در بازه زمانی یادشده( بدون احتساب بخش نیروگاهی) ٢٣٢ میلیون و ٧٦٣ هزار لیتر بوده است.

اعتصامی بابیان این که روند ارسال نفت گاز به بخش نیروگاهی نسبت به پنج ماه نخست پارسال کاهشی بوده است، این میزان کاهش را ٦ درصد اعلام کرد.

وی درباره توزیع نفت سفید نیز گفت: در ١٥٥ روز نخست امسال، ٨٦ میلیون و ٥٣٢ هزار لیتر نفت سفید مصرف شد که از کاهش ٢٠ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: مقدار توزیع نفت کوره نیز در بازه زمانی ١٥٥ روز نخست امسال ١١٤ میلیون و ٢٩ هزار لیتر بوده که نسبت به پنج ماه نخست پارسال، کاهش یک درصدی داشته است.

وی بخش نیروگاهی را یکی از عمده ترین بخشهای مصرف کننده منطقه زاهدان خواند و گفت: در پنج ماه نخست امسال، مصرف نفت گاز این بخش به ١٣٣ میلیون و ٦٩١ هزار لیتر رسیدکه نسبت به مدت مشابه پارسال، ١٧ درصد کاهش نشان می دهد.

منطقه زاهدان یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  است که با دارا بودن چهار ناحیه، سه انبار تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی، تامین و توزیع سوخت شمال، مرکز و بخشهایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۹۷۸