تورهای گردشگری اتریش در راه ایران

تورهای گردشگری اتریش در راه ایران
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در ماه اکتبر تعدادی از تور گردان‌های اتریشی به ایران می‌آیند تا قابلت‌های ما در زمینه گردشگری به آنها نشان داده شود و امیدواریم که در ماه‌های آینده شاهد ورود تورهایی از این کشور باشیم.

 به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن جلال پور با اعلام این خبر اظهار کرد: کشور اتریش در زمان تحریم‌های غرب علیه ایران، ما را تنها نگذاشه بود و در زمینه‌هایی مانند واردات نفت و صادات کالا با ایران همکاری داشته است.

وی خاطرنشان‌کرد:  این کشور همواره خود را در این شرایط  به ایران متعهد می‌دانست و جزو آخرین کشورهای بود که تحریم‌ها را با اکراه علیه ما همراهی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به زمینه‌هایی همکاری ایران و اتریش ادامه داد:  ما می‌توانیم همکاری‌های خوبی در زمینه‌های محصولات ارگانیک ،بذر، نهال، مدیرآب و پساب همکاری داشته باشم و محصولاتی سنتی را نظیر، نفت، انرژی، فرش و خشکبار به این کشور صادر کنیم. 

وی با اشاره به اینکه، ایران می‌تواند منطقه خوبی برای گردشگران اتریشی باشد گفت: در ماه اکتبر تعدادی از تورگردان اتریشی به ایران می‌آیند و قابلتی‌های ایران در زمینه گردشگری به آنها نشان داده می‌شود و ما امیدواریم که در ماه‌های آینده شاهد ورود تورهای از این کشور باشیم.

گفتنی است که در نشست مشترک ایران و اتریش  15 تفاهم نامه به رقم 80 میلیون یورو بین دو کشور به امضا رسید که بنا بر اعلام رئیس اتاق فدرال اتریش می‌توان این رقم را به زودی تا 5 برابر افزایش داد.

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۵۴۹