پیام وزیر نفت در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت ایران: صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای حقیقی ملی شد

پیام وزیر نفت در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت ایران: صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای حقیقی ملی شد
وزیر نفت در آستانه بیست و نهم اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت، در پیامی تصریح کرد صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی و حقیقی ملی شد.
 

به گزارش خبرنگار شانا، متن کامل پیام مهندس رستم قاسمی، به این شرح است: "من از همه کارکنان، متخصصان و فعالان این عرصه ضمن تشکر به جد می‌خواهم که کار خودتان را جهاد فی سبیل‌ ا... بدانید." (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی)

پاسداری از صنعت نفت، صیانت از خون شهدا و ایثارگران است.
فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را به همکاران ارجمند در صنعت نفت و عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

صنعت نفت یک بار سال‌ها پیش و با تلاش‌های مجاهدان و مبارزان و دیگر بزرگان فرهیخته‌ای که دغدغه خودکفایی ایران عزیز را در سر داشتند، ملی شد و بر کسی پوشیده نیست که این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، باری دیگر و به معنای واقعی و حقیقی خود ملی شد تا صنعت نفت به عنوان تبلوری از غرور ملی مردم شریف ایران و نمادی از توانمندی‌های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در صحنه گیتی شناخته شود.

اینک که صنعت نفت به عنوان امانتی مغتنم و ارزشمند به دست ما سپرده شده است، پاسداری از این صنعت، پاسداری از انقلاب و حفظ آن و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار ایثارگران و جانبازان و آزادگان محسوب می‌شود و از این منظر ضرورتی صدچندان می‌یابد.

در شرایطی که استکبار جهانی هر روز موانعی را در جهت پیشرفت صنعت کشور ایجاد می‌کند، صنعت نفت با رویکرد تعالی علمی و تخصصی، مسیر توسعه را به خوبی در پیش گرفته و به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور نقش بی‌بدیل خود را در روند تولید نفت، گاز و پتروشیمی ایفا می‌نماید.

شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی‌های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و بی‌شک لازم است همه براساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی در کنار هم تلاش نماییم تا با جهاد اقتصادی آینده‌ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم.

در پایان در آستانه فرارسیدن سال جدید، سالی همراه با صحت و سلامت را برای هموطنان شریف آرزومندم و توفیق و نصرت الهی را برای کلیه کارکنان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۰۳۷