کارشناس بازار پتروشیمی خبر داد بازار مواد پلیمری جذاب شد

کارشناس بازار پتروشیمی خبر داد بازار مواد پلیمری جذاب شد
برخی از محصولات به کف قیمتی خود رسیده اند و خرید آنها جذاب شده است،به این ترتیب رقابت برای آنها از سوی معامله گران پیش بینی می شد

گروه اقتصادی- امروز محصولات آف گرید، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3 شازند ، پلی اتیلن سنگین بادی BL3 مارون و پلی اتیلن سبک فیلم 0190 آریاساسول در صدر محصولاتی بودند که معامله گران برای آنها رقابت کردند.

به گزارش بولتن نیوز ،علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی در این باره گفت: به نظر می رسد برخی از محصولات به کف قیمتی خود رسیده اند و خرید آنها جذاب شده است،به این ترتیب رقابت برای آنها از سوی معامله گران پیش بینی می شد.

وی در ادامه افزود: البته به صرفه بودن خرید محصولات آف گرید نیز در هفته های قبل سبب شده بود تا این محصولات با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شود.

بازار مواد پلیمری جذاب شدوی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر جذابیت قیمت ها که متاثر از افت در هفته های اخیر رخ داده، برخی از محصولات پتروشیمی نیز در بازار داخل با کمبود روبه رو شده اند، از سوی دیگر عرضه های اندک نیز توانسته بر تصمیم گیری بازاریان در خصوص خرید این کالاها تاثیر بگذارد و آنها را متقاعد کند که تقاضای بالایی برای خرید ثبت کنند.

این کارشناس بازار پتروشیمی در ادامه گفت: احتمال می رود بازار پتروشیمی ها در هفته های آتی روند بهتری را نسبت به حال طی کند.

در همین حال امروز عرضه 700 تنی پلی اتیلن سنگین EX3  شازند 3 هزار و 680 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 4هزار و 11 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 4 هزار و 210 تومان را برای خرید آن ثبت کردند.

همچنین پلی اتیلن سنگین بادی BL3 مارون هم به میزان 2 هزار و 24 تن عرضه شده بود که تقاضایی معادل 3 هزار و 80 تن داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 738 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 3 هزار و 814 تومان را برای این کالاثبت کردند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵
بولتن |
تعداد بازدید : ۵۰۱