همکاری بزرگان پتروشیمی در طراحی مجتمع پتروشیمی جدید اوهایو

همکاری بزرگان پتروشیمی در طراحی مجتمع پتروشیمی جدید اوهایو
شرکتهای نامدار در صنعت پتروشیمی آمریکای شمالی با تشکیل کنسرسیومی قصد دارند تا در اوهایو یک مجتمع جدید پتروشیمی احداث کنند.

به گزارش نیپنا به نقل از نیوز وایر، هیوستون، یک کنسرسیوم متشکل از بکتل، جی جی سی آمریکا و شرکت مهندسی سامسونگ آمریکا از طرف پ پ تی جی سی آمریکا برای اجرای مجموع فرآیند مهندسی و طراحی یک مجتمع پتروشیمی جدید در شهر بلمونت، اوهایو انتخاب شده اند.

این مجتمع در نظر دارد تا از خوراک اتان استخراج شده از مارسلوس و اوتیکا شیل مجصولات مختلف پتروشیمی مثل اتیلن، پلی اتیلن با چگالی بالا، اکسید اتیلن با خلوص بالا و مونو اتیلن گلیکول تولید کند. تولیدات این مجتمع به کشورهای مختلفی ارسال خواهد شد

جک فوچر رییس بخش تجارت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی بکتل در رابطه با این پروژه می گوید: اتمام این پروژه بسیار هیجان انگیز است و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را برای منطقه به ارمغان می آورد. تیم ما به دنبال شیوه ای نوین برای ارائه طرحی کارآمد برای ساخت یک مرکز تولید محصولات پتروشیمی در سطح جهانی است و در این راه از تجارب گسترده خود استفاده خواهیم کرد.

بکتل بیش از 60 سال در اجرای پروژه های بزرگ پتروشیمی فعالیت کرده است که از بین آنها می توان به ساخت مجتمع پتروشیمی بروج در ابوظبی، نانهای چین، و LP-7  کانادا اشاره کرد و اکنون در حال ساخت یک کارخانه اتیلن دربایتون تگزاس است.

بکتل یک شرکت مهندسی بزرگ است که مدیریت طراحی و ساخت بیش از 25 هزار پروژه مختلف در 160 کشور جهان را انجام داده است و با 58 هزار نفر نیروی کار در 40 کشور جهان نمایندگی فعال دارد.

۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۴۳
تعداد بازدید : ۷۰۹