شرکت های بزرگ اروپائی به ایران باز می گردند

شرکت های بزرگ اروپائی به ایران باز می گردند
شرکتهای اروپائی صاحب نام در صنعت پتروشیمی جهان علاقه مند به بازگشت به ایران هستند.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: در چند ماه گذشته سرمایه گذاران و نیز دارندگان دانش فنی صنعت پتروشیمی در اروپا برای حضور دوباره در صنعت پتروشیمی به ایران سفر کرده اند که این امر نوید بخش چشم اندار روشن این صنعت در دوران پسا تحریم است.

امیرحسن فلاح افزود: باور داریم که بخش بزرگی از طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران با سرمایه گذاری مستقیم شرکت های اروپائی تکمیل خواهد شد و امکان تولید محصولات جدید برای ما فراهم می شود.

وی ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران دارای جذابیت های فراوانی برای سرمایه گذاری است و در این مسیر آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران بین المللی هستیم.

فلاح با بیان این که اروپائی ها در رقابت با رقیبان آسیائی خود درپی حضور پررنگی در کشورمان هستند گفت: بدون تردید پس از لغو کامل تحریم ها می توان با توجه به شرایط مثبت به وجود آمده راه را برای  تحقق جهش دوم صنعت پتروشیمی ایران هموار کرد.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود:سفر بزرگان صنعت پتروشیمی جهان به ایران می تواند افزون بر سرمایه گذاری آنان و تامین مالی طرح ها در انتقال دانش فنی روز جهان و استفاده از فناوری های نوین در صنعت پتروشیمی تاثیر مطلوبی را به همراه داشته باشد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۶۰۷