دومین بازارچه خرده فروشی گازوییل در مرز ایران و پاکستان آغاز به کار کرد

دومین بازارچه خرده فروشی گازوییل در مرز ایران و پاکستان آغاز به کار کرد
دومین بازارچه مرزی خرده فروشی گازوییل جنوب استان سیستان و بلوچستان،فعالیت خود را در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان آغاز کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار به خبرنگار شانا، گفت: بنابر سیاستهای کلان وزارت نفت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر راه اندازی تاسیسات خرده فروشی گازوییل در نقاط مرزی، ریمدان به عنوان دومین بازارچه مرزی فعالیت خود را برای خرده فروشی این فرآورده نفتی (گازوییل) آغاز کرده است.

وی بابیان این که تاسیسات خرده فروشی گازوییل درنقطه صفر مرزی ایران – پاکستان و در محل بازارچه مرزی ریمدان، بنا شده است، اظهار کرد: این تاسیسات که شامل دو مخزن ذخیره سازی هزار لیتری است، در ١٦٠ کیلومتری شهرستان چابهار قرار دارد.

عبدالله گیتی منش، هدف از راه اندازی این بازارچه را فروپاشی زنجیره قاچاق فرآورده های نفتی در استانهای مرزی و صیانت از سرمایه های ملی کشور عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابها، تاسیسات یاد شده به وسیله بخش خصوصی و با صرف هزینه بیش ازپانزده میلیارد ریال فعال شده است.

نخستین بازارچه مرزی خرده فروشی گازوییل جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز ادیبهشت امسال، در شهرستان سرباز ( ١٩٠ کیلومتری شهرستان چابهار) راه اندازی و فعال شده است.

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷
تعداد بازدید : ۵۶۳