واحدهای عملیاتی پالایشگاه هاشمی نژاد در مدار تولید قرار گرفتند

واحدهای عملیاتی پالایشگاه هاشمی نژاد در مدار تولید قرار گرفتند
واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با پایان فرآیند تعمیرات اساسی و صرفه جویی ٣٢ میلیارد ریالی به صورت کامل در مدار تولید قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: طبق برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده، کلیه برنامه های تعمیرات اساسی امسال از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده بود.

ناصر اسلامی افزود: تعمیرات دوره ای سال جاری در ١٨ واحد شامل پنج واحد تصفیه گاز، چهار واحد گوگرد سازی، یک واحد ذخیره سازی، یک واحد تقطیر میعانات گازی، یک واحد نم زدایی، یک واحد تثبیت میعانات و پنج واحد دیگ بخار انجام شده است.

وی با بیان این که تعمیرات اساسی پالایشگاه هاشمی نژاد در سال ٩٤ توسط پیمانکاران و نیروهای بومی انجام شده است، تصریح کرد: در این بخش، ٧٧ هزار نفر- روز، کار تعمیراتی انجام شده است.

اسلامی با بیان این که از عمر پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد ٣٢ سال می گذرد تاکید کرد: از شاخصهای مهم تعمیرات اساسی امسال می توان به صرفه جویی ٣٢ میلیارد ریالی، کیفیت بالا و بدون حادثه بودن این عملیات اشاره کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، برای تامین قطعات یدکی با هیچگونه کمبودی روبرو نبوده ایم و بیشتر قطعات مورد استفاده از داخل کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: این مجتمع گازی، آموزش نیروهای بومی را در تمام رشته ها در اولویتهای کاری خود قرارداده است و اجرای تعمیرات اساسی واحدهای مورد نظر بدون هیچ حادثه ای توسط نیروهای بومی از شاخصه های مهم این دوره بود.

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۶۶۵