اعلام آمادگی شرکت رولتا برای راه اندازی بزرگترین مجتمع پتروشیمی جهان

اعلام آمادگی شرکت رولتا برای راه اندازی بزرگترین مجتمع پتروشیمی جهان
شرکت رولتا فعالیت ساخت سیستم را با مهندسی داده ها، اسناد و نقشه های ارائه کننده اطلاعات فنی و مهندسی مهم مورد نیاز کارخانه آغاز خواهد کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از بیزینس استاندارد شرکت رولتا علاوه بر درخواست 13 میلیون دلار برای راه اندازی بزرگترین مجتمع پتروشیمی جهان نسبت به دریافت راه حل های مالی مهندسی نیز اعلام نیاز کرده است.

شرکت هندی رولتا ارائه دهنده راه حل های نوآورانه برای صنایع مختلف، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده تحت یک قرارداد مالی 13 میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات مهندسی مورد نیاز توسعه بزرگترین مجتمع پتروشیمی جهان فاز جدید ساخت آن را آغاز کرده است. 

شرکت رولتا دارای قابلیت های مختلف در زمینه فرآیندهای مهندسی، سیستم های نرم افزاری، فناوری اطلاعات و یکپارچه سازی سیستم های طراحی، توسعه و استقرار این اطلاعات مهندسی و راه حل های مالی برای مدیران صنایع مختلف از جمله صنعت پتروشیمی است.

در فاز جدید ساخت بزرگترین کارخانه پتروشیمی هندوستان، شرکت رولتا فعالیت ساخت سیستم را با مهندسی داده ها، اسناد و نقشه های ارائه کننده اطلاعات فنی و مهندسی مهم مورد نیاز کارخانه آغاز خواهد کرد. پروژه مجتمع پتروشیمی بزرگ هندوستان با ساخت چند وجهی خود نیازمند درک عمیق داده مهندسی پیچیده است. این پروژه توسط تیمی از مهندسان رولتا خارج از ایالات متحده، هند و خاورمیانه هدایت و اداره می شود. 

 کی کی سینگ مدیر عامل شرکت رولتا ضمن بیان پیچیدگی های منحصر به فرد این پروژه مجتمع پتروشیمی خاطر نشان کرد: رولتا در پروژه های گذشته توانایی خود را نشان داده است و بسیار خوشحال هستیم که در مهندسی و ارائه راه حل های مهندسی در این پروژه بزرگ همکاری می کنیم .

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۶۹۸