شرکت کاربیوس طرح پایلوت تولید پلاستیک قابل تجزیه راه اندازی کرد

شرکت کاربیوس طرح پایلوت تولید پلاستیک قابل تجزیه راه اندازی کرد
شرکت فرانسوی کاربیوس برای پیدا کردن راه حل های بیولوژیکی در زمینه تولید محصولات مختلف پایین دست صنعت پتروشیمی فعالیت می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی یورز، شرکت شیمیایی نوآورانه سبز کاربیوس، متخصص در فن آوری های بازیافتی و زیست محیطی برای بازیافت زباله های پلاستیکی و تولید سوخت زیستی پلیمری، کارخانه تولید آزمایشی پلاستیک قابل تجزیه را راه اندازی کرده است این کارخانه با استفاده از فن آوری آنزیم های منحصر به فرد تولید شده در شرکت فعالیت خواهد کرد.

این پلت فرم جدید تولید، مستقر در اوورنی، در مرکز فرانسه می تواند با ظرفیت 40 کیلوگرم در هر ساعت فیلم های پلاستیکی تولید کند. این کارخانه آزمایشی شامل ماژول های مختلف تولید، اکستروژن مواد پلاستیکی و تبدیل به فیلم های انعطاف پذیر مطابق با ویژگی  و کیفیت محصولات نهایی در بازار مصرف است

ایجاد این کارخانه آزمایشی برای تولید پلاستیک نقطه عطف جدید توسعه شرکت کاربیوس محسوب می شود و به آن امکان می دهد تا توسعه برنامه های کاربردی خود را سرعت بخشد. پلت فرم جدید به طور موثر به اتمام کارخانه پیش طرح تولید آنزیم ها (تاسیس در سال 2014) و همکاری با صنایع زیستی  CRITT(مرکز منطقه ای برای نوآوری و فن آوری انتقال) در تولوز (تاسیس در سال 2015) برای تولید 300 لیتر آنزیم در ساعت نیز کمک می کند.

ژان کلود لومرت، مدیر عامل شرکت کاربیوس در رابطه با برنامه های شرکت گفت: گام اول شرکت برای توسعه زمانی بود که اولین بار فیلم های پلاستیکی به وسیله تکنولوژی های آنزیمی کاربیوس تولید شد. اما در این مرحله متوقف نشده و گام بعدی را برای توسعه فرمولاسیون آنزیم ها و تولید مواد پلاستیکی با ویژگی های خاص مور نیاز صنایع مختلف در نظر گرفته ایم. داشتن این پلت فرم تولید پلاستیک می توانیم در جهت  توسعه برنامه های کاربردی و حرکت به سمت تولید تجاری و صنعتی گام برداریم. من به این مرحله جدید توسعه کاربیوس افتخار می کنم .

۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۶۵۴