قرارداد همکاری شرکتهای توتال و انی در صنعت پتروشیمی

قرارداد همکاری شرکتهای توتال و انی در صنعت پتروشیمی
شرکتهای توتال و انی همکاری های خود را در صنعت پتروشیمی گسترش می دهند.

به گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی یورز، شرکت انی اسلاری تکنولوژی قرارداد همکاری  R&D امضا کرده و مجوزهای خاص این همکاری را نیز دریافت کرده اند و همکاری خود برای ارزیابی نهایی پروژه و تامین تکنولوژیکی نیازهای شرکت توتال آغاز کردند.

فناوری  اسلاری انی از آخرین و جدیدترین فرایندهای  پالایش و تبدیل مواد خام سنگین به اجزای سبکتر بهره می گیرد و انتظار می رود که در آینده به یکی از بزرگترین مجتمع های  R&D ایتالیا تبدیل شود که از سال 2013 بصورت گسترده فعالیت خود را در پالایشگاه سان نازارو آغاز کرده است.

گیاکومو ریسپولی رییس صدور مجوز و تامین و مدیریت نمونه کار پالایش، بازاریابی و مواد شیمیایی شرکت انی در رابطه با این قرارداد همکاری می گوید: پس از دو سال عملیات موفقیت آمیز واحد EST در پالایشگاه سان نازارو که در نوع خود اولین واحد جدید با تکنولوژی های اثبات شده در جهان است. این مجموعه در حال حاضر به عنوان یک مرکز تجاری در دسترس است که محصولات خود را به قیمت پایین برای هر بشکه عرضه می کند .

بیشترشرکتهایی که فعالیت های R&D انجام می دهند از فن آوری قدیمی متعلق به بیش از 40 سال پیش بهره می گیرند در حالیکه این مرکز بعد از 15 سال تحقیق و توسعه و بررسی میزان نیاز بازار فرآیندهای موجود را برای اولین بار توسعه داده است.

ناتالی برونل معاون ارشد استراتژی، توسعه و پژوهش شرکت پالایش و مواد شیمیایی توتال می گوید: اولین چالش شرکتهای پتروشیمی حفظ سرعت، تولید محصول اقتصادی با دوام، متناسب با بازارهای نفت، به ویژه بازارهایی که تحت تاثیر تغییر قوانین و سوخت می شوند است. 

تحقیق و توسعه پروژه با همکاری شرکت انی امکانی را فراهم می سازد که دانش، تخصص و دسترسی به تکنولوژی اثبات شده افزایش یافته و قیمت محصول نهایی علاوه بر حفظ کیفیت کاهش یابد.

۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۴۶۳