مصرف بیش از ٩٣٣ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کرمانشاه

مصرف بیش از ٩٣٣ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کرمانشاه
مجموع فرآورده های مصرفی نیمه نخست امسال در منطقه کرمانشاه به اندکی بیش از ٩٣٣ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه به خبرنگار شانا، گفت: در این بازه زمانی ٩٣٣ میلیون و ٧٧٦ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره مصرف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یک میلیارد و ١٧٢ میلیون و ٤٥٣ هزار لیتر) نزدیک به ١٣٩ میلیون لیتر کاهش داشته است.

سید رمضان هاشمی مصرف بنزین ٦ ماهه نخست پارسال را ٢٣٩ میلیون و ٨٠٢ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: این میزان در نیمه نخست امسال با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٢٣٧ میلیون و ٥١٠ هزار لیتر رسید.

وی همچنین درباره مصرف نفت سفید منطقه کرمانشاه در ١٨٦ روز نخست امسال، گفت: مصرف این فرآورده نفتی نیز در این بازه زمانی ٣٩ میلیون و ٣٨٥ هزار لیتر بود که از کاهش ٣٠ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

هاشمی کاهش نفت گاز مصرفی را در این بازه زمانی در قیاس با مدت مشابه پارسال ١٨ درصد اعلام و اظهار کرد: در این مدت ٣٧٩ میلیون و ٩٠ هزار لیتر نفت گاز (با احتساب بخش نیروگاهی) مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهم نفت کوره مصرفی نیز در ٦ ماهه نخست امسال ٣٧٧ میلیون و ٧٩١ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ٦ درصد کاهش داشته است.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۴۴۷