آمک فاستر ویلر در لوئیزیانا مجتمع تولید متانول می سازد

آمک فاستر ویلر در لوئیزیانا مجتمع تولید متانول می سازد
قرار است این مجتمع تولید متانول در سنت جیمز ایالت لوئیزیانا و در مجاورت رودخانه میسیسیپی ساخته شود.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت خدمات مهندسی و مدیریت پروژه بریتانیایی، آمک فاستر ویلر، اعلام کرد که قراردادی برای ساخت نخستین مجتمع عظیم تولید متانول شرکت یوهوانگ کمیکال ( YCI ) در ایالات متحده، با این شرکت به امضا رسانده است.

این مجتمع تولید متانول که در سنت جیمز ایالت لوئیزیانا و در مجاورت رودخانه میسیسیپی احداث می شود؛ در صورت تکمیل قادر به تولید سالانه یک میلیون و 700 هزار تن متانول گرید تجاری خواهد بود. مطابق این قرارداد که هنوز جزئیاتی از ارزش آن منتشر نشده است؛ آمک فاستر ویلر متعهد به ارائه خدمات مهندسی، مدیریت پروژه، تدارکات و خدمات اولیه ساخت وساز خواهد بود. دو شرکت همچنین قصد دارند بر اساس توافق صورت گرفته، در سال 2016 میلادی این طرح را به یک پروژه از نوع ای پی سی ( EPC ) در تمام حوزه ها ارتقاء دهند.

قرارداد یاد شده برای اجرای نخستین فاز سرمایه گذاری شرکت یوهوانگ کمیکال در بخش صنایع شیمیایی ایالات متحده است که طی چند فاز و ظرف یک دهه آینده در این کشور انجام خواهد شد.

انتظار می رود کار ساخت این مجتمع از سال 2015 آغاز شود و نخستین فاز پروژه متانول تا سال 2018 در مدار تولید قرار گیرد. این تاسیسات جدید تولید متانول از گاز طبیعی به عنوان خوراک اولیه و فناوری Lurgi MegaMethanol که توسط یکی از زیرشاخه های گروه صنعتی ایر لیکوئید ( Air Liquide ) فرانسه توسعه یافته است؛ بهره می برد.

شرکت آمک فاستر ویلر در زمینه ارائه خدمات مشاوره، مهندسی و مدیریت پروژه های نفت و گاز، استخراج معادن و احداث زیرساخت های شهری و صنعتی، فعالیت می کند. یوهوانگ کمیکال نیز یکی از شرکت های تابعه شرکت صنایع شیمیایی شاندونگ یوهوانگ چین محسوب می شود که در هیوستون ایالت تگزاس مستقر است.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۴
تعداد بازدید : ۶۱۹