فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش

مدیران محترم عامل شرکتهای عضواتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران
   
فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

با سلام و احترام
به آگاهی می رساند دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از تاریخ 21الی 24 دی ماه 1394 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار می نماید. این نمایشگاه با استقبال گسترده فعالان داخلی و بین المللی و با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) در سال گذشته با حضور 200شرکت از کشور های مختلف در 21هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.
اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران تلاش دارد زمینه را برای حضور قدرتمند شرکت‌های عضو و تعامل هر چه بیشتر بازرگانان بین المللی با شرکت های مطرح ایران فراهم آورد، از این رو با تمهیدات اتخاذ شده پاویون شرکتهای عضو اتحادیه در سالن اصلی این نمایشگاه واقع شده است.

لذا مقتضی است در صورت تمایل به مشارکت در این نمایشگاه مراتب حضور و متراژ مورد نیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 94/07/20 از طریق شماره نمابر 88508250 اعلام فرمایید. شایان ذکر است هزینه اجاره غرفه(حداقل 15متر)، شامل یک میز و دو صندلی و موکت و برق به ازاء هر متر مربع 1/500/000 ریال بوده که با لحاظ تخفیفات اعضای اتحادیه  1/300/000 ریال میباشد.
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۴
فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش |
تعداد بازدید : ۷۶۰