یکی از بهترین ایستگاه های آتش نشانی سطح کشور در اختیار پتروشیمی

یکی از بهترین ایستگاه های آتش نشانی سطح کشور در اختیار پتروشیمی
آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با در اختیار داشتن چندین خودروهای اطفاء حریق، امداد و نجات پله دار، تانکرهای حمل گازوئیل، فوم و آب، مانیتور و پمپ های سیار یکی از واحدهای کم نظیر در سطح کشور است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سرپرست HSE این سازمان به مناسبت سالروز گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی از ایستگاه های مختلف مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کرد.

غلامرضا کشکولی به اتفاق رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی از ایستگاه های آتش نشانی سه گانه سایت یک، ایستگاه مرکزی و ایستگاه سایت پنج بازدید و از کارکنان شاغل در این واحدها تقدیر و قدردانی کرد.

اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ارایه سرویس های مورد نیاز طرح ها و مجتمع های پتروشیمی مستقر در این منطقه را بر عهده دارد.

ایستگاه مرکزی آن در سایت 3  قرار داشته و با در اختیار داشتن نزدیک به 200 نفر از نیروهای جوان، مجرب و آموزش دیده، به همراه تجهیزات و خودروهای اطفاء حریق توان سرویس دهی به کلیه مجتمع های منطقه را داراست.

امور HSE سازمان منطقه ویژه با توجه به گستردگی منطقه و به منظور افزایش ضریب ایمنی و توان پاسخگویی سریع به شرکتهای مستقر، اقدام به احداث دو ایستگاه آتش نشانی فرعی در مناطقی با پتانسیل بالای خطر نموده است؛ یکی از ایستگاه های فرعی واقع در سایت پنج و ایستگاه فرعی دوم در سایت یک منطقه ویژه مستقر هستند.

اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همچنین با هدف حفظ و نگهداری و آماده بکار بودن وسایل و تجهیزات، کارگاه های مجهزی در زمینه خدمات فنی، ابزار دقیق، تعمیرات مکانیکی، شارژ کپسول و سرویس خودروهای اطفاء حریق در محل ایستگاه مرکزی دایر نموده که در حال بهره برداری می باشند.

این اداره در حال حاضر با در اختیار داشتن خودروهای اطفاء حریق، امداد و نجات، پله دار تانکرهای حمل گازوئیل،  فوم و آب، مانیتور و پمپهای سیار یکی از واحدهای کم نظیر در سطح کشور است که توانایی سرویس دهی به تمامی منطقه و شهرهای اطراف را دارا می باشد.

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۴۵۲