بزرگترین پروژه نفتی ایران سال آینده به بهره برداری می‌رسد

بزرگترین پروژه نفتی ایران سال آینده به بهره برداری می‌رسد
استاندارهرمزگان از بهره برداری بزرگترین پروژه نفتی ایران دربندرعباس خبرداد.
به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی درحاشیه بازدید از پالایشگاههای ستاره خلیج فارس اظهار کرد: بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پروژه نفتی کشور از برنامه های اولویت دار دولت درهرمزگان است.

وی افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ظرفیت تولید 120 هزار بشکه با جدیت درحال ساخت است که اوایل سال آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عزیزی با بیان اینکه زیرساخت‌های استان دربخش های مختلف نیازمند توجهات بیشتری است افزود: با بهره برداری از پروژه های نفتی، ‌بهداشت و درمان، ‌راه ومسکن فصل شکوفایی را در این استان خواهیم داشت.

استاندارهرمزگان در این بازدید که با حضور دستیار ویژه رییس جمهورصورت گرفت، اضافه کرد: نیاز عمده استان سرعت گرفتن پروژه ها برای ساخت زیر ساخت‌هاست که آن هم مستلزم تخصیص اعتبار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه رفع تنگناهای بخش راه، حمل ونقل،‌ انرژی ، ‌مسکن وبهداشت ودرمان استان هرمزگان موجب تسهیل امورکشور انجام سریعتر خدمات به ملت می شود افزود: از آنجا یی که بیش از 60درصد صادرات و واردات کشور ازطریق راه‌های این استان انجام می شود و هرمزگان نیز قطب فولاد کشورودارای پالایشگاههای نفتی وظرفیت های سرمایه گذاری بالای برخورداراست می طلبد که مورد توجه ونگاه جدی تری قرارگیرد.

به گزارش ایسنا، دراین بازدید که استاندارهرمزگان و معاونین استاندار، دستیار ویژه رئیس جمهور را همراهی می کردند از بخش‌های مختلف پالایشگاه‌های نفت بندرعباس و ستاره خلیج فارس شامل طرح بهینه‌سازی، ‌طرح نوسازی بنزین و آب شیرین کن پالایشگاه نفت بندرعباس و همچنین بخش‌های مختلف در دست ساخت پالایشگاه نفت خلیج فارس بازدید شد.

۱۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۰۶۴