کاهش سهام شرکت پتروشیمی سینوپک شانگهای

کاهش سهام شرکت پتروشیمی سینوپک شانگهای
جی پی مورگان چیس، رییس شرکت پتروشیمی سینوپک شانگهای توانست این شرکت را از ورشکستگی نجات دهد .

به گزارش نیپنا، به نقل از شانگهای دیلی، شرکت پتروشیمی سینوپک شانگهای روز جمعه با کاهش سهام شرکت خود تا سقف 37.93 دلار برای هر سهم مواجه بوده است اما با شروع هفته جاری قیمت هر سهم آن به ارزش 38.77 دلار رسیده و در اخرین معادلات به ازای هر سهم 40.70 دلاردر حدود 14707 سهام خرید و فروش شده است .

سهم حضور این شرکت در بازار 4.47 میلیارد دلار است و نسبت  PE آن در حدود 24.32 . است میانگین قیمت سهام شناور این شرکت طی 50 روز ر حدود 38.14 دلار است و میانگین قیمت سهام شناور این شرکت در 200 روز معادل 44.94 دلار است.

شرکت پتروشیمی شانگهای سینوپک یک شرکت فعال در زمینه صنعت پتروشیمی است و با پردازش نفت خام، ان را به الیاف مصنوعی، رزین و پلاستیک، محصولات میانی پتروشیمی ​​و فرآورده های نفتی مختلف تبدیل می کند. فعالیت این شرکت در پنج زمینه الیاف مصنوعی، رزین و پلاستیک، پتروشیمی متوسط، فرآورده های نفتی و تجارت محصولات پتروشیمیدر زمینه الیاف  مصنوعی شرکت محصولاتی مثل الیاف اولیه پلی استر و اکریلیک تولید می کند.

در زمینه رزین و پلاستیک چیپس پلی استراولیه، رزین های پلاستیک و پلی اتیلن، رزین پلی پروپیلن و گرانول پلی وینیل الکل  تولید می کند. در بخش محصولات میانی پتروشیمی نیز پارازایلن، بنزن و اکسید اتیلن تولید می کند و در نهایت در زمینه تولید فرآورده های نفتی مختلف فعالیت این شرکت در زمینه تقطیر نفت خام مورد استفاده برای تولید گاز طبیعی و وکیوم  است شرکت پتروشیمی شانگهای سینوپک در تمام بخشهای پتروشیمی محصولات اولیه را وارد و محصولات تولیدی خود را صادر می کند.

۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۵۲۷