مصرف نفت سفید منطقه ایلام ٤٦ درصد کاهش یافت

مصرف نفت سفید منطقه ایلام ٤٦ درصد کاهش یافت
مصرف نفت سفید منطقه ایلام در ٦ ماهه نخست امسال، ٤٦ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان این که مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده بیش از دو میلیون لیتر بوده است، اظهار کرد: مصرف نفت سفید این منطقه در نیمه نخست پارسال چهار میلیون و ٤٥١ هزار لیتر بوده است.

پیمان بهرامی افزایش زیر ساختهای گازرسانی و بهره مندی خانوارها از این سوخت پاک را از جمله دلایل اصلی کاهش ٤٦ درصدی نفت سفید اعلام کرد.

وی درباره مصرف بنزین منطقه ایلام در نیمه نخست امسال نیز گفت: مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال با حدود چهار درصد رشد به ٨٠ میلیون و ٥٤١ هزار لیتر رسید.

بهرامی مصرف بنزین ٦ ماهه نخست پارسال این منطقه را ٧٧ میلیون لیتر اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، همچنین مصرف نفت گاز این بازه زمانی را ٩٧ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده در نیمه نخست پارسال، ٨٩ میلیون و ٨٥٥ هزار لیتر بود که از رشد ٣,٩ درصدی مصرف آن حکایت دارد.

به گفته بهرامی مصرف نفت کوره ٦ ماه نخست امسال نیز بیش از ١١ میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ٥٢ درصد رشد داشته است.

وی افزایش فعالیت کارخانجات و ذخیره سازی کارخانه سیمان این منطقه را به منظور استفاده از این سوخت در فصل سرما را عوامل افزایش مصرف این فرآورده اعلام کرد.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۴۴۷