نامه 4 وزیر به درخواست روحانی و به قلم طیب‌نیا نوشته شد

نامه 4 وزیر به درخواست روحانی و به قلم طیب‌نیا نوشته شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامه وزرا به رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور از وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی خواسته بود و ایشان گزارشی را آماده کرد که ما نیز به‌عنوان بخشی از اقتصاد آن را امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این چند سال که فشار تحریم شدید بود صنعتگران تلاش کردند با تکیه بر دانش و تجربه خودشان پرتلاش ظاهر شوند.

محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران افزود: هر سال شاهد پیشرفت‌های جدید در بخش صنعت هستیم.
وی با دعوت از همه صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه بیشتر شامل ماشین‌آلات صنعتی، ابزار اتوماسیون است و آنچه ملاحظه می‌شود اینکه هر سال پیشرفت داریم.
وی در ادامه با اشاره به نامه وزرا به رییس جمهور گفت: رییس‌جمهور از وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی خواسته بود و ایشان گزارشی را آماده کرد که ما نیز به عنوان بخشی از اقتصاد آن را امضا کردیم
نعمت زاده در خصوص علل امضای نامه توسط وزیر دفاع نیز گفت: در گذشته برخی از شرکت‌ها را بابت رد دیوم به وزارت دفاع واگذار کردند  بنابراین بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع و سازمان‌های بازنشستگی نیروهای مسلح از سهامداران عمده بورسی هستند.
وی ادامه داد: در رابطه با برنامه‌های در دست اقدام، رییس‌جمهور جلساتی را با همکاران اقتصادی گذاشته است که امیدواریم به نتایج مثبت و تحولی جدید با توجه به شرایط موجود برسیم.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۴۹۲