آغاز به کار بیست و پنجمین اجلاس مدیران شرکتهای تولیدی پتروشیمی

آغاز به کار بیست و پنجمین اجلاس مدیران شرکتهای تولیدی پتروشیمی
بیست و پنجمین اجلاس مدیران عامل مجتمع های تولیدی با میزبانی شرکتهای پلیمر آریاساسول و پتروشیمی پارس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، این اجلاس که از دیروز عصر (سه شنبه 14 مهر) فعالیت خود را آغاز کرد، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مرتضوی مدیرکل HSE وزارت نفت و  مدیران عالی صنعت پتروشیمی به بررسی آخرین وضعیت محیط زیست، HSE و دیگر مسائل روز صنعت پتروشیمی پرداختند.

بر اساس این گزارش این اجلاس فعالیت خود را با رویکرد حفظ محیط زیست و رعایت اصول HSE آغاز کرد و مدیران مجتمع های تولیدی مشکلات و چالش های خود را به ویژه درباه یک درصد عوارض آلایندگی با معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در میان گذاشتند.

این گزارش می افزاید : معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست پس از صحبتها و اظهار نظرهای مدیران عامل شرکتها، آمادگی این سازمان را برای همکاری در تمام بخش ها جهت رفع مشکلات و چالش های مجتمع های پتروشیمی اعلام کرد و گفت : شرکتهایی که اصول زیست محیطی را رعایت کنند مورد حمایت کامل این سازمان قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد : مبنای فعالیت سازمان محیط زیست با مجتمع های پتروشیمی براساس تعامل و مشارکت است.

بر پایه این گزارش مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی دیشب در ادامه این اجلاس در پنج کارگروه تخصصی به بررسی آخرین وضع خوراک، پلیمرها، محیط زیست، امور مالی و اخلاق و فرهنگ اداری پرداختند.

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۵۱۴