سه خبر از سه پتروشیمی

همزمان با تولید پلی‌کربنات مطابق با استانداردهای جهانی در شرکت پتروشیمی خورستان، اخابر رسیده حاکی از این است که مدیرعامل پتروشیمی جم عوض و نماد پتروشیمی امیرکبیر نیز آماده معامله شد.

 پتروشیمی خوزستان

به گزارش ایسمیکو (مشاروان سرمایه‌گذاری بازار سهام ایران) به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همزمان با بهبود کیفیت و تولید پلی کربنات مطابق با استانداردهای جهانی در پتروشیمی خوزستان، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این شرکت تقدیر به عمل آوردند.

در بخشی از متن پیام عباس شعری‌مقدم خطاب به احمدزاده؛ مدیرعامل پتروشیمی خوزستان آمده:«خبر موفقیت آمیز بهبود کیفیت و تولید پلی کربنات مطابق با استانداردهای جهانی موجب سرورو شادمانی شد. این موفقیت را به جنابعالی و همه تلاشگران در شرکت پتروشیمی خوزستان تبریک می‌گویم.»

پتروشیمی امیرکبیر

در همین حال امروز دوشنبه 20 مهرماه اعلام شد نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 آماده انجام معامله است.

پتروشیمی جم

همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که مدیرعامل پتروشیمی جم تغییر کرد. در این مراسم که با عنوان «آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت» در روز شنبه هفته جاری با حضور اسلامیان؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و برادران؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و رئیس هیات‌مدیره و جمعی از مدیران پتروشیمی جم برگزار شد، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم ضمن تشکر از زحمات علی بهشتیان، مدیرعامل سابق حسین میرافضلی را به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معرفی کرد.

حسین امیرافضلی پیش از این مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان بوده است.

۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۵۰۳