سرمایه گذاری مشترک دو شرکت مکزیکی در زمینه توسعه پتروشیمی

سرمایه گذاری مشترک دو شرکت مکزیکی در زمینه توسعه پتروشیمی
شرکت منابع ارزی بین المللی از طریق پتروفرونترا، شرکت تابعه خود در مکزیک و گروه آیدیسا، یک شرکت سرمایه گذاری مشترک به نام تونالی انرژی در مکزیک تشکیل داده اند.

به گزارش نیپنا به نقل از مارکت واچ، شرکت منابع ارزی بین المللی IFR از سرمایه گذاری مشترک خود با گروه آیدیسا، فعال در زمینه تولید محصولات پتروشیمی در مکزیک برای ارزیابی و مطالعه فرصت های کسب و کار مشترک در بخش نفت و گاز مکزیک خبر داد. 

استیو هانسون رئیس شرکت  IFR، اظهار داشت که تشکیل شرکت همکاری مشترک تونالی انرژی نقطه عطفی برای مجموعه ما محسوب می شود تا توسط این شریک معتبر در عرصه صنعت پتروشیمی در بازارهای بین المللی جایگاه بهتری کسب کنیم و اعتقاد داریم که این دو شرکت مکمل هم هستند. این شراکت امکان  پیگیری فرصت ها طلایی در آینده را برای ما فراهم می کند.

پاتریشیو گوتیرز، عضو هیئت مدیره گروه آیدیسا نیز اظهار داشت که تاریخ مکزیک مملو از اتفاقات متفاوت در عرصه انرژی و تولیدات موثر در صنعت پتروشیمی بوده است و ما مفتخر هستیم که در این عرصه فعالیت موثر داشته ایم. شرکت تونالی انرژی ترکیبی از دانش و تجربه است؛ بنابراین ما مطمئن هستیم که این سرمایه گذاری مشترک در تلاش برای کسب فرصت های مناسب سودمند خواهد بود و در نهایت صنعت پتروشیمی مکزیک موفق خواهد شد.

گروه آیدیسا با بیش از 55 سال سابقه فعالیت و وجود 1500 نیروی انسانی، یکی از بزرگترین گروه های پتروشیمی در مکزیک است و محصولات تولیدی آن تامین کننده ماده اولیه کالاها و خدماتی است که در زندگی روزمره ما استفاده می شود. شرکت از طریق یک همکاری مشترک با شرکت اوونیک یک مرکز تولید سالانه 40 کیلو تنی   سدیم سیانید راه اندازی کرده است که در سال 2016 به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت منابع بین المللی مرزی IFR ، یک شرکت تجاری عمومی و فعال در پروژه های انرژی در کانادا و ایالات متحده است و از طریق پتروفرنترا شرکت تابعه خود در مکزیکی سرمایه گذاری های مشترک متفاوتی برای پیشبرد اهداف خود در زمینه صنعت انرژی در مکزیک صورت داده است.

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۴۸۶