نوسازی و راه اندازی مجدد یک واحد کراکر اتان در لوئیزیانا

نوسازی و راه اندازی مجدد یک واحد کراکر اتان در لوئیزیانا
پیش بینی می شود این واحد پیش از پایان سال 2017 میلادی در مدار تولید قرار گیرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، شعبه تایلندی شرکت بین المللی ایندوراما اندونزی به تازگی اعلام کرد که قصد دارد 125میلیون دلار برای نوسازی و راه اندازی مجدد یک واحد کراکر اتان در لوئیزیانا ایالات متحده سرمایه گذاری می کند.

مقامات کمیته توسعه اقتصادی ایالت لوئیزیانا، عنوان کردند: راه اندازی واحد کراکر شهر کرلیس لوئیزیانا، 125 موقعیت شغلی مستقیم و 500 موقعیت شغلی غیرمستقیم ایجاد می کند. همچنین انتظار می رود این پروژه 600 فرصت شغلی موقت در زمینه ساخت و ساز فراهم کند.

با تکمیل این طرح، واحد کراکر اتان یادشده قادر به تولید سالانه 815 میلیون پوند اتیلن و 70 میلیون پوند پروپیلن خواهد بود. شعبه تایلندی شرکت ایندوراما، این واحد و 250 آکر از زمین های اطراف آن را خریداری کرده است.

آلوکه لوهیا، مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت: ما با خریداری این واحد ضمن برخورداری از مزیت خوراک ارزان اتان و پروپان، نخستین شرکت تایلندی خواهیم بود که از مزایای انقلاب گاز شیل در آمریکا بهره مند می شویم. در حال حاضر پروژه های بسیاری برای احداث واحدهای جدید کراکر در ایالات متحده در جریان است.

پیش بینی می شود این واحد پیش از پایان سال 2017 میلادی در مدار تولید قرار گیرد. مقامات ایالت لوئیزیانا بسته ای تشویقی، شامل یک کمک هزینه مالی مبتنی بر عملکرد ( performance-based grant ) به ارزش یک میلیون و 500 هزار دلار، به منظور جبران هزینه های شرکت ایندوراما در بخش زیرساخت ها در نظر گرفته اند.

ایندوراما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی اتیلن ترفتالات ( PET ) در آمریکای شمالی محسوب می شود. در حال حاضر این شرکت مشغول ساخت یک مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتالات، با ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد و 200 میلیون پوند، در شهر دیکیتر ایالت آلاباما است.

ایندوراما با در اختیار داشتن بیش از 14000 نیرو، سالانه هفت میلیارد و 500 میلیون دلار فروش دارد. تولیدات این شرکت طیف وسیعی از پلاستیک ها، انواع فیبر و مواد شیمیایی ویژه ( specialty chemicals ) را در بر می گیرد.

۲۷ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۶۳۴