دستیابی پتروشیمی گلپایگان به بالاترین عملکرد تولید کشور

دستیابی پتروشیمی گلپایگان به بالاترین عملکرد تولید کشور
پتروشیمی گلپایگان با وجود سهم ناچیز خود در تولید و فروش محصولات پتروشیمی در کشور توانسته بالاترین رکورد عملکرد تولید نسبت به برنامه خود در شهریور ماه را ثبت کند.
به گزارش نیپنا، پتروشیمی گلپایگان هر چند با ظرفیت اندک تولید محصولات پتروشیمی در کشور (سالانه بیش از 35 هزار تن) توانسته بهترین عملکرد در بین پتروشیمی های کشور را به خود اختصاص دهد، این پتروشیمی توانسته در شهریور ماه با 121.3 درصد ظرفیت (درصد تولید به برنامه ماه) تولید محصول کند.
این پتروشیمی به عنوان اولین تولید کننده ABS و SAN در بخش خصوصی در شهریور ماه امسال بیش از 2.8 هزار تن محصول تولید و 0.07 درصد از تولید این ماه کشور را به خود اختصاص داده است، ضمن آن که پتروشیمی گلپایگان در نیمه نخست امسال حدود 13.1 هزار تن محصول تولید کرده است.
پتروشیمی گلپایگان در نیمه نخست امسال بیش از 12 هزار تن محصول به ارزش 656 هزار میلیون ریال در داخل کشور عرضه کرده و سهم 0.3 درصدی را از فروش داخلی محصولات پتروشیمی کشور در این ماه را به خود اختصاص داده است.
این پتروشیمی به عنوان اولین تولید کننده ABS و SAN در بخش خصوصی تحت لیسانس شرکت کمهو (KUMHO) کره در سال (1998) 1376 تاسیس شده و در سال 1382 شروع به تولید و عرضه محصولات به بازار کرده است.
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۹۷۲