راهکارهای اقتصاددانان برای عبور از دوران رکود در نشست تخصصی با بخش خصوصی

راهکارهای اقتصاددانان برای عبور از دوران رکود در نشست تخصصی با بخش خصوصی
محمدهاشم پسران، اقتصاددان شهیر ایرانی که نامش به عنوان یکی از نامزدهای نوبل اقتصاد در سال 2014 مطرح شده بود، هفته آینده از طریق ویدئو کنفرانس در اتاق تهران سخنرانی می‌کند. در این برنامه محمد ستاری‌فر و سعید لیلاز نیز حضور دارند و به بررسی مسایل مهم اقتصاد ایران می‌پردازند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، سلسله نشست‌های راهبردی اقتصاد ایران را در مردادماه و با حضور محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی آغاز کرد. در این نشست‌ها اقتصاددانان سرشناس ایرانی به بررسی موضوعات روز اقتصاد ایران می‌پردازند.


در دومین جلسه از سلسله نشست‌های راهبردی اقتصاد ایران، محمدهاشم پسران اقتصاددان و استاد اقتصاد در دانشگاه‌های کمبریج و کالیفرنیای جنوبی در مورد رکود و وضعیت اقتصاد ایران در دوران پساتحریم از طریق ویدئوکنفرانس سخنرانی می‌کند. همچنین محمد ستاری‌فر، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (برنامه و بودجه سابق) در مورد مشکلات ساختاری اقتصاد ایران سخنانی ایراد می‌کند و همچنین سعید لیلاز، اقتصاددانان، نیز راهکارهای مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی برای عبور از دوران رکود را مرور می‌کند.

این نشست در روز سه‌شنبه پنجم آبان ماه ساعت 14 در محل اتاق تهران برگزار می‌شود.


فعالان بخش خصوصی و صاحبان کارت بازرگانی علاقه‌مند به حضور در این نشست می‌توانند از طریق ثبت‌نام در بخش نظرات همین مطلب یا ارسال اطلاعات خود به شماره نمابر 88720461 مربوط به دبیرخانه اتاق تهران، برای حضور در این نشست اعلام آمادگی کنند.

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۵
تعداد بازدید : ۷۲۵