وزیر انرژی روسیه با مدیران 10 شرکت بزرگ نفتی به ایران آمد/دیدار امروز با وزرای اقتصاد و نیرو

وزیر انرژی روسیه با مدیران 10 شرکت بزرگ نفتی به ایران آمد/دیدار امروز با وزرای اقتصاد و نیرو
وزیر انرژی روسیه و مدیران اجرایی 10 شرکت نفت و انرژی این کشور به ایران آمدند تا طی دو روز، موضوعات مهم انرژی و سرمایه‌گذاری در کشورمان را بررسی کنند،‌ امروز بعد از ظهر با وزرای اقتصاد و نیرو دیدار می‌کنند.

 

 

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه به همراه مدیران اجرایی 10 شرکت نفتی به ایران آمده است تا با مسئولان کشورمان درباره موضوعات مهم انرژی و شرایط قیمت جهانی نفت گفت‌وگو کند.

این هیأت قرار است طی اقامت دو روزه در ایران با مسئولان انرژی و نیز وزرای اقتصاد، نفت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو دیدار و گفت‌وگو کنند.

جلسه امروز این هیأت روسی با وزیر اقتصاد امروز در سالن جهاد طبقه 5 وزارت اقتصاد برگزار خواهد شد.

برخی کارشناسان اعلام می‌کنند حضور تعداد زیادی از شرکت‌های نفتی در ایران برای سرمایه‌گذاری قدرت انتخاب ایران را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش APA بخشی از صحبت‌های این هیئت انرژی روسی در ایران بررسی قیمت‌ جهانی نفت و همکاری کشورهای عضو و غیر عضو اوپک خواهد بود.

امروز نیز کشورهای عضو اوپک به همراه 8 کشور غیر عضو از جمله روسیه در وین اتریش نشست کارشناسی دارند تا به تعاملی در میزان عرضه نفت برسند. آنها معتقدند عدم تعادل در عرضه قیمت را کاهش داده است.

قیمت جهانی نفت طی یکسال گذشته بیش از یک سال کاهش داشته است.

 

 

۲۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷
فارس |
تعداد بازدید : ۷۸۲