فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش

مدیران محترم عامل شرکت‌های عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت،گاز و پتروشیمی ایران

 

با سلام و احترام

به آگاهی می‌رساند، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش از تاریخ 21الی 24 دی‌ماه 1394 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش آغاز به کار می‌نماید. این نمایشگاه با استقبال گسترده فعالان داخلی و بین‌المللی و با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تأمین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) در سال گذشته با حضور 200شرکت از کشورهای مختلف در 21 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزارشده است.

اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران تلاش دارد زمینه را برای حضور قدرتمند شرکت‌های عضو و تعامل هر چه بیشتر بازرگانان بین‌المللی با شرکت‌های مطرح ایران فراهم آورد، ازاین‌رو با تمهیدات اتخاذشده پاویون شرکت‌های عضو اتحادیه در سالن اصلی این نمایشگاه واقع‌شده است.

لذا مقتضی است در صورت تمایل به مشارکت در این نمایشگاه مراتب حضور و متراژ موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 94/08/10  از طریق شماره نمابر 88508250 اعلام فرمایید. شایان‌ذکر است هزینه اجاره غرفه(حداقل 15متر)، شامل یک میز و دو صندلی و موکت و برق به ازای هر مترمربع 1/500/000 ریال بوده که با لحاظ تخفیفات اعضای اتحادیه  1/300/000ریال می‌باشد.

 

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

 

۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۵۱۶