پالایشگاه دوم پارس جنوبی به صورت کامل در مدار تولید قرار گرفت

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از پایان تعمیرات اساسی این پالایشگاه با برنامه‌ ریزی و انجام یکهزار و ٢٤ مورد تعمیرات در بازه زمانی ٢٠ روزه خبر داد.

مهدی گرامی شیرازی، امروز، دوشنبه (چهارم آبانماه) در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: تعمیرات اساسی امسال با تلاش متخصصان واحدهای تعمیراتی و با هدف آماده‌ سازی پالایشگاه برای حفظ تولید مستمر در زمستان، در بازه‌ زمانی ٢٠ روزه، براساس برنامه‌ زمان ‌بندی شده، با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: در تعمیرات اساسی سال ٩٤، توقف هشت روزه‌ هر یک از فازهای ٢ و ٣ و توقف کامل پالایشگاه به مدت چهار روز پیش‌ بینی شده بود که در این مدت در مجموع، ١٦ برج، ٣٣ مخزن، ٥٢ مبدل حرارتی، هشت کولر هوایی، ١١ دستگاه دوار از جمله دو دستگاه کمپرسور پروپان واحدهای سرمایش، ٥٥ شیر کنترلی، ١٥٤ شیر دستی، ٥٣ شیر اطمینان و شش راکتور واحد گوگردسازی با سه هزار و ١٢٤ مجوز کار مورد بازرسی، تعویض، تمیز کاری و تعمیر قرار گرفت.

به گفته شیرازی، با تلاش و کوشش شبانه ‌روزی، برنامه‌ ریزی، پیگیری مستمر و همدلی تمام همکاران پالایشگاه دوم در واحدهای تعمیرات، بهره‌ برداری، مهندسی و مجموعه‌ واحدهای پشتیبانی در به سرانجام رساندن این فرایند مهم، افتخاری دیگر برای مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی و برگ زرینی دیگر به دفتر افتخارهای این پالایشگاه اضافه شد.

۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۳۹۷