لزوم بازنگری شرکتها در برنامه های توسعه میدانهای نفتی برزیل

لزوم بازنگری شرکتها در برنامه های توسعه میدانهای نفتی برزیل
رئیس سازمان نظارت بر بازار نفت و گاز برزیل (ای ان پی)‎ گفت: قیمت پایین نفت در بازارهای جهانی شرکتهای بین المللی فعال در پروژه های نفتی برزیل را ملزم به بازنگری در برنامه توسعه میدانهای نفتی خود می کند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مگدا چمبریارد گفت: قیمتهای کنونی نفت خام، برنامه ریزی بهتر را در پروژه های برداشت نفت خام در برزیل می طلبد و این بدان معناست که عملکرد شرکتها باید بهبود یابد.

قیمت هر بشکه نفت خام از پارسال از نصف هم کمتر شده که یکی از دلایل آن مازاد عرضه به میزان حدود ٢ میلیون بشکه در روز و نیز کاهش رشد تقاضای چین به دلیل افت اقتصادی این کشور بیان شده است. 

درآمدهای نفتی برزیل هم متعاقب سقوط قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش داشته که این مسئله اعتراض چند شرکت نفتی این کشور را به همراه داشته است. 
 
رئیس نمایندگان تولیدکنندگان نفت برزیل (آی بی پی) دولت این کشور را به دلیل به کارگیری سیاستهای غلطی که سبب شده صادرات نفت جذابیت خود را برای تولیدکنندگان برزیلی از دست دهد، مورد انتقاد قرار داده است. 

چمبریارد همچنین گفت: بهره کمی که در خرید حقوق اکتشاف و استخراج نفت و گاز طبیعی برزیل از سوی دولت اعمال شد، غیر منتظره بود. 

۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۲۱
تعداد بازدید : ۵۲۳