ایتالیا‌یی‌ها بی‌صبرانه منتظر ورود به ایران هستند

ایتالیا‌یی‌ها بی‌صبرانه منتظر ورود به ایران هستند
« پییر لوئیجی داگاتا» دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایتالیا و ایران از اشتیاق بی صبرانه کارافرینان ایتالیایی برای حضور فعال در ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش اقتصادی ایران وایتالیا با حضور نمایندگانی از ایران و ایتالیا در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد. بیش از یکصد نفر از صاحبان صنایع، سرمایه گذاران، بانکداران و مدیران شرکت های ایتالیایی در شهر رم برای آشنایی بیشتر با فرصت های تجاری ایران در همایشی با عنوان «دوره جدیدی از روابط تجاری بین ایتالیا و ایران، چالش ها و فرصت های فراروی شرکت های ایتالیایی»، در محل اتاق بازرگانی بین المللی این کشور شرکت کردند.

خانم «ماریا بئاتریچه دلی» دبیر کل اتاق بازرگانی بین المللی ایتالیا به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت:« این نشست با توجه به تعداد زیاد شرکت های ایتالیایی حاضر در آن بسیار حائز اهمیت است.برخی از این شرکت ها سال هاست در ایران کار می کنند و برخی دیگر برای نخستین بار قصد دارند هر چه زودتر فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کنند».

محمد مهدی بهکیش، دبیر کل اتاق بازرگانی بین المللی ایران نیز گفت:« برگزاری این همایش اقتصادی در محل اتاق بازرگانی بین المللی ایتالیا نشانه علاقه ایتالیایی ها برای گسترش همکاری با ایران است و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم و همکاری های دو جانبه تجاری و صنعتی خود را با این کشور توسعه بدهیم».شرکت های ایتالیایی از برگزاری این همایش ابراز خرسندی کردند.

« اندرئا ماسائینی» مدیر شرکت « وانوچی پیانته» ایتالیا گفت:« این نشست فرصت بسیار خوبی برای ما کارافرینان ایتالیایی است که سالهاست در انتظار ورود به بازار ایران هستیم».

« پییر لوئیجی داگاتا» دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایتالیا و ایران از اشتیاق بی صبرانه کارافرینان ایتالیایی برای حضور فعال در کشورمان خبر داد و افزود:« نشست امروز بار دیگر به خوبی نشان می دهد که شرکت های ایتالیایی تا چه اندازه به از سرگیری فعالیت در ایران علاقمند هستند. بازگشت به بازار ایران اولویت شرکت های ایتالیایی در سال 2016 میلادی است».

سخنرانان در این همایش ضمن تاکید بر جایگاه برتر اقتصاد ایران در خاورمیانه، سیاست های کلان اقتصادی کشورمان را برای شرکت های ایتالیایی تبیین کردند.

۹ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۴۶۸