پاسخ به شایعات اخیر درباره تغییرات مدیریتی صنعت نفت

پاسخ به شایعات اخیر درباره تغییرات مدیریتی صنعت نفت
سخنگوی وزارت نفت با بی‌اساس خواندن شایعات منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییرات مدیریتی در سطح صنعت نفت تاکید کرد: از نظر وزارت نفت این گونه اخبار هیچ‌گونه وجاهت سازمانی ندارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی وزارت نفت، 'علیرضا نیکزاد رهبر' با بیان این که در روزهای گذشته اظهارات و مطالبی خارج از حوزه وزارت نفت به ‌صورت شایعه در خصوص تغییرات مدیریتی در سطح صنعت نفت مطرح و منتشر شده است، اظهار کرد: هرگونه تغییر مدیریتی در این وزارتخانه، دارای اصولی است که پس از سیر مراحل اداری مورد نیاز، از طریق مراجع رسمی این وزارتخانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی وزارت نفت با اظهار امیدواری نسبت به توجه رسانه‌ها به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، بر اهتمام ویژه رسانه‌ها به خودداری از انتشار اخبار نادرست تاکید کرد.

نیکزاد در پایان تصریح کرد: شایسته است به‌منظور تحقق اهداف صنعت نفت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، رسانه‌ها نیز از انتشار اخباری که موجب خدشه‌دار شدن فضای تخصصی و عمومی صنعت نفت می‌شود، پرهیز کنند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۰۳۰