طرح تخصیص قیر رایگان به شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر بررسی شد

طرح تخصیص قیر رایگان به شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر بررسی شد
طرح اختصاص قیر رایگان برای شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر جمعیت در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و تکالیف دستگاههای مسئول تعیین شد.
اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفتگو با خبرنگار شانا، امروز ( دوشنبه ١١ آبانماه) با اشاره به جزئیات جلسه  دیروز (یکشنبه) این کمیسیون، گفت: براساس بند « ی» قانون بودجه ٩٤ مقرر شده است تا سقف ٢ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان برای خرید قیر از سوی شرکتهای تابعه وزارت نفت در اختیار شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی برای روکش آسفالت، آسفالت راههای روستایی فاقد آسفالت و معابر روستاها و بهسازی روستاها و شهرهای با جمعیت زیر بیست هزار نفر قرار گیرد.

غلامرضا کاتب عضو دیگر کمیسیون یادشده نیز گفته است: از این میزان تاکنون ٨ هزار تن تحویل داده شده است و با مصوبه دیروز(یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه ٦٠ هزار تن از قیر مورد تعهد وزارت نفت برای شهرهای زیر ٢٠ هزارنفر باید مورد استفاده قرار گیرد.

کاتب افزود: درجلسه  کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس پیشنهاد شد ازمیزان قیری که وزارت نفت متعهد شده بخشی نزدیک به ٦٥ درصد درعهده وزارت راه باشد و ١٥ درصد برای شهرهای زیر ٢٠ هزارنفر توسط سازمان همیاریها و ٢٠ درصد هم توسط بنیاد مسکن توزیع شود.

به تازگی در گزارش کمیسیون عمران که در صحن مجلس ارائه شد آمده بود: وزارت نفت به تعهدات خود در زمینه تامین قیر مورد نیاز به طور کامل عمل کرده است.

۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۴۷۳