تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی جزیره خارگ

تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی جزیره خارگ
رئیس تعمیرات مکانیک شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی جزیره خارگ پس از انجام تعمیرات اساسی و برطرف شدن اشکال توسط متخصصان مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با موفقیت نصب و راه اندازی شد.
روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران روز سه شنبه به نقل از آرش حسنوند افزود: بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی خارگ که به منظور تعمیر و رفع نشتی از محل نصب آن در اسکله به کارگاه خشکی منتقل شده بود با تلاش متخصصان این شرکت با صرف دو هزار و 100 نفر ساعت کار با موفقیت روی اسکله نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با انتقال این بازوی بارگیری به کارگاه تعمیراتی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدام های لازم به منظور جداسازی قطعه ها صورت پذیرفت که پس از انجام بررسی و شناسایی همه قطعه های معیوب و جایگزینی تجهیزات جدید مونتاژ آن نهایی شد.
حسنوند با توضیح این که بازوی بارگیری به منظور نقل و انتقال ایمن محموله های نفتی و غیر نفتی بین اسکله و کشتی به کار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: با تعمیر بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی نشت نفت خام در هنگام بارگیری از این اسکله به صفر می رسد.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است که در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۴۵