ظرفیت تولید فیلم پلی پروپیلن هند افزایش می یابد

ظرفیت تولید فیلم پلی پروپیلن هند افزایش می یابد
قرار است ظرفیت تولید فیلم پلی پروپیلن BOPP شرکت Cosmo Films که 140 هزار تن در سال است؛ به 200 هزار تن در سال برسد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، شرکت Cosmo Films هند قصد دارد 30 میلیون و 800 هزار دلار برای توسعه یک مجتمع تولید فیلم پلی پروپیلن BOPP در کارخانه خود واقع در شهر وادودارا ایالات گجرات این کشور سرمایه گذاری کند.

تقاضا برای فیلم پلی پروپیلن BOPP در بازار هند سالانه 15 درصد افزایش می یابد. شرکت Cosmo Films که دفتر مرکزی آن در دهلی نو واقع است؛ اعلام کرد که طرح توسعه ای یادشده به منظور تامین تقاضای فزاینده بازار برای این محصول، به ویژه نیازهای شکل گرفته از سوی بخش کالاهای مصرفی ( consumer goods ) در نظر گرفته شده است.

پیش بینی می شود این پروژه تا اوایل سال 2017 میلادی تکمیل شود.

پانکاج پوددار، مدیرعامل Cosmo Films ، عنوان کرد: قرار است ظرفیت تولید فیلم پلی پروپیلن BOPP این شرکت که در حال حاضر 140 هزار تن در سال است؛ به 200 هزار تن در سال بالغ شود.

وی افزود: با اضافه کردن خط تولید جدید، شرکت Cosmo به بزرگترین تولیدکننده فیلم BOPP در هند تبدیل می شود. تخمین ها نشان می دهد که این کشور مصرف کننده سالانه 500 هزار تن فیلم پلی پروپیلن BOPP است.

کارخانه وادودارا همچنین خطوط اکستروژن کوتینگ و تجهیزات متالیزه کردن این شرکت را در بردارد.

پوددار ادامه داد: برخورداری این خط تولید از تجهیزات اتوماتیک، تا حد زیادی به صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راندمان کمک می کند.

کاربرد عمده فیلم های پلی پروپیلن در تولید بسته بندی های انعطاف پذیر ( Flexible Packaging ) مانند بسته بندی چیپس، اسنک، بیسکویت، بستنی و ماکارونی است. این محصولات در ساخت لیبل نیز کاربرد دارند.

۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۴۰۹