توزیع ٨٣٥ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان مرکزی

توزیع ٨٣٥ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان مرکزی
توزیع انواع فرآورده نفتی هفت ماهه امسال در استان مرکزی به ٨٣٥ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی به خبرنگار شانا، گفت: در این بازه زمانی ٢٨٤ میلیون و ١٢١ هزار لیتر بنزین توزیع شدکه این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، پنج درصد رشد داشته است.

کرامت ویس کرمی نفت سفید توزیعی را در هفت ماهه امسال چهار میلیون و ٦١٣ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: توزیع این فرآورده نفتی به دلیل توسعه گازرسانی و استفاده هرچه بیشتر از این سوخت پاک، درمقایسه با مدت مشابه پارسال، کاهش ٣٩ درصدی داشته است.

وی همچنین درباره گازوییل توزیع شده در هفت ماهه امسال، گفت: در این مدت ٤٣١ میلیون و ٢٩٥ هزار لیتر از این فرآورده نفتی توزیع شد که از ٩ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی نفت گاز توزیعی در بخش نیروگاهی را نیز با ٣٦ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، ٩١ میلیون و ٣٢٦ هزار لیتر اعلام کرد.
به گفته ویس کرمی نفت کوره توزیعی در هفت ماه نخست امسال نیز ٨ میلیون و ٣٨٩ هزار لیتر بوده که ١٥ میلیون و ٤٤٩ هزار لیتر آن در بخش نیروگاهی توزیع شده است.

وی با بیان این که توزیع نفت کوره هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ٧٩ درصد کاهش داشته است، این کاهش توزیع را دربخش نیروگاهی ٣٨ درصد اعلام کرد.

مدیر  شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی همچنین توزیع گاز مایع (ال پی جی) را نیز در این بازه زمانی (٧ ماه) ١٣ تن و ٤٢٣ کیلوگرم اعلام کرد.

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۴۱۷