حضور تحریم‌کنندگان در نمایشگاه نفت ایران

حضور تحریم‌کنندگان در نمایشگاه نفت ایران
درحالی آمریکا و اروپا تحریم های سختگیرانه ای علیه صنعت نفت ایران اعمال کرده اند که حضور شرکتهای آمریکایی و اروپایی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز نشان می دهد، ایران از تحریم‌ها عبور کرده است.
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اکبرپور مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت:‌این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در حوزه صنعت نفت و گاز محسوب می‌شود که افتخار داریم این نمایشگاه را در ایران برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: بزرگترین شرکت‌های نفتی ایران و مقتدرترین شرکت‌ها در یک محیط تخصصی به مذاکره و تبادل دانش و تجربیات خود می‌پردازند.

اکبرپور تصریح کرد:‌همزمان با برگزاری این نمایشگاه سمینارهای تخصصی داخلی و بین‌المللی نیز برگزار می‌شود که اهمیت آنها نیز کمتر از برگزاری این نمایشگاه نیست.

مدیر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تصریح کرد:‌در این نمایشگاه محیط مناسبی برای تجلی کسب و کار فراهم شده است به طوری که صنایع نفت و گاز ایران پیشگام کسب و کار در اقتصادی ایران هستند.

وی گفت: علی رغم تهدیدات جدی از سوی برخی ابرقدرتها، دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه به دلیل حضور بیش از اندازه شرکت‌های خارجی  از جمله اروپای غربی و آمریکا دچار مشکل و کمبود جا شده بودند. 

مدیر شرکت‌های سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تصریح کرد: خوشبختانه این نمایشگاه نشان می‌دهد صنعت نفت ایران به هیچ عنوان قابل تحریم و تهدید نیست.

۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۰۸:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۱۵۲