تعمیرات اساسی پالایشگاه ایرانول پس از 17 سال

تعمیرات اساسی پالایشگاه ایرانول پس از 17 سال
تعمیرات اساسی یکی از واحدهای پالایشگاه ایرانول که در میان کشورهای منطقه منحصر بفرد است، پس از 17 سال با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عیسی اسحاقی گفت: تعمیرات اساسی واحد تصفیه پالایشگاه روغن سازی تهران - که واحدی منحصر به فرد در میان پالایشگاه‌های روغن سازی کشور و منطقه به شمار می‌آید و وظیفه آن زدودن ناخالصی‌هایی مانند نیتروژن، سولفور، اکسیژن، ترکیبات فلزی، اولفین‌ها و جایگزینی آن با هیدروژن است- با گاز هیدروژن(Hydro Finishing Unit) صورت گرفت که این اقدام باعث افزایش کیفیت روغن پایه تولیدی این پالایشگاه شد .

وی در ادامه گفت: دومین تعمیرات اساسی در پالایشگاه ایرانول واحد آسفالت گیری ( PDA ) است که به طور کامل پس از 16 سال توسط متخصصان و کارکنان پالایشگاه روغن سازی تهران با گاز پروپان به منظور افزایش کیفیت روغن مورد نیاز صنایع (برایت استاک) انجام شد.

اسحاقی گفت: آخرین تعمیرات اساسی واحد PDA در سال 1378 توسط شرکت پالایشگاه نفت تهران انجام شده بود اما اینک این کار با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه روغن سازی تهران در سطح گسترده صورت گرفت و موجب افزایش کیفیت برایت استاک روغن مورد استفاده در صنایع شد.

وی با اعلام اینکه پالایشگاه روغن سازی آبادان نیز نیاز به تعمیرات اساسی دارد که این امر به زودی انجام می‌شود بر استفاده از  مصرف کالاهای داخلی تأکید کرد و گفت:  فروش محصولات داخلی موجب ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.

۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۵۱۸