٤,٣ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در استان تهران مصرف شد

٤,٣ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در استان تهران مصرف شد
مصرف انواع فرآورده های نفتی استان تهران در هفت ماهه نخست امسال به بیش از ٤,٣ میلیارد لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران با بیان این که بجز بنزین، مصرف دیگر فرآورده های نفتی (نفت سفید، نفت کوره و نفت گاز) در این بازه زمانی کاهشی بوده است، به خبرنگار شانا، گفت: در ٢١٦ روز نخست امسال، چهار میلیارد و ٣٩٥ میلیون و ٦٨٠ هزار لیتر فرآورده نفتی در استان تهران مصرف شده است.

مرتضی عابدینی، بنزین مصرفی هفت ماهه امسال را سه میلیارد و ٤٠ میلیون و ٧٧٩ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در مقایسه با مدت مشابه پارسال (نزدیک به دو میلیارد و ٩٤٢ میلیون لیتر) سه درصد افزایش داشته است.

وی درباره مصرف نفت گاز استان تهران در ٢١٦ روز نخست امسال نیز گفت: در این مدت یک میلیارد و ٣٠٨ میلیون و ٩٩٠ هزار لیتر نفت گاز مصرف شد.

به گفته عابدینی مصرف این فرآورده نفتی (نفت گاز) نسبت به مدت مشابه پارسال، ٢٥ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران، مصرف نفت گاز این استان را در ٧ ماهه نخست پارسال، یک میلیارد و ٧٤٧ میلیون و ٥٧٩ هزار لیتر اعلام کرد.

عابدینی همچنین مصرف نفت سفید و نفت کوره استان تهران را به ترتیب، نزدیک به هشت میلیون لیتر (نفت سفید) و نزدیک به ٣٨ میلیون لیتر (نفت کوره) اعلام و اظهار کرد: مصرف این دو فرآورده نفتی نیز همانند نفت گاز در مقایسه با هفت ماهه نخست پارسال کاهشی بوده است.

وی گفت: مصرف نفت سفید هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ١٥ درصد و مصرف نفت کوره نیز ٣٩ درصد کاهش داشته اند.

عابدینی درباره مصرف فرآورده های نفتی در مهرماه امسال نیز گفت: در این بازه زمانی ٤٣٩ میلیون و ٨٧٢ هزار لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد رشد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران درباره نفت گاز و نفت کوره مصرفی این استان در مهرماه امسال نیز گفت: مصرف این دو فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال بترتیب ٥٣ درصد (نفت گاز) و ٦٣ درصد (نفت کوره) کاهش داشته اند.

به گفته وی مصرف نفت گاز استان تهران در مهرماه امسال، ١٦٤ میلیون و ٧١١ هزار لیتر و مصرف نفت کوره نیز پنج میلیون و ٢٩٨ هزار لیتر بوده است.

۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۵۰۸