همبستگی پتروشیمی ها ضامن توسعه است

همبستگی پتروشیمی ها ضامن توسعه است
اتحاد و همبستگی میان شرکت های پتروشیمی می تواند افزون بر افزایش تولید منجر به ارتقای جایگاه صنعت پتروشیمی ایران در سطح بین المللی شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری میان طرح ها و مجتمع های تولیدی پتروشیمی اظهار کرد: شرکت های پتروشیمی باید متناسب با تحولات جهانی و داخلی به سوی تعالی و توسعه حرکت کنند.

عباس شعری مقدم با بیان این که دستیابی به اهداف متعالی و تحقق ایرانی توسعه یافته جز با همدلی، همراهی و مشارکت سرمایه های انسانی و عناصر دلسوز و متخصص و متعهد امکان پذیر نیست افزود: در صنعت پتروشیمی برای رسیدن به این هدف، استفاده و بهره گیری از علوم و فنون جدید و زیر ساخت های مدیریتی، نرم افزاری و سخت افزاری که بر پایه تجارب و عملکرد سازمان های موفق و برتر، پایه ریزی شده باشد  اجتناب ناپذیر است.

وی با تاکید بر این که تفکر و سیاست ما در صنعت این است که همه باید با هم حرکت کنیم و با هم ارتقا یابیم افزود:  اگر قرار است صنعت پتروشیمی رشد کند باید همه شرکت های فعال در این صنعت ، در هر نقش و جایگاهی که باشند متعالی شوند و در مسیر توسعه با شتاب بیشتری گام بردارند.

شعری مقدم تصریح کرد: خصوصی سازی پتروشیمی چالش های مختلفی را در چند سال اخیر به دنبال داشت اما امروز خوشبختانه همه شرکت ها به این باور رسیده اند که باید با همکاری و تعامل فعالیت کنند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حامی و پشتیبان طرح ها و مجتمع های پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اهمیت خرد جمعی و همفکری تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی حمایت از شرکت های خصوصی است و با توجه به قوانین و مقررات موجود امید است بتوانیم نقش رگولاتوری خود را ایفا کنیم.

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸
تعداد بازدید : ۵۴۶