بررسی کاهش سود بانکی امروز در شورای اقتصاد؛ برخورد با سوءاستفاده از وام خودرو

بررسی کاهش سود بانکی امروز در شورای اقتصاد؛ برخورد با سوءاستفاده از وام خودرو
سخنگوی دولت: بعد از ظهر امروز شورای اقتصاد در رابطه با بررسی کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی جلسه‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت عصر امروز در نشست‌خبری هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: از صدا وسیما به دلیل اینکه مسیر و امکان حضور مردم در کربلا را به تصویر کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بعداظهر امروز شورای اقتصاد در رابطه با بررسی کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی جلسه‌ای برگزار می‌کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: با هر کسی که بخواهد درباره وام 25 میلیونی خودرو سوء استفاده کند، برخورد می‌کنیم و تلاش می‌کنیم راه‌های انحراف در این باره را کاهش دهیم.

سخنگوی دولت درباره کمیته نظارت بر برجام گفت: این کمیته در آینده نزدیک از سوی شورای عالی امنیت ملی مشخص خواهد شد.

وی درباره کمیته حقیقت‌یاب فاجعه منا تاکید کرد: این کمیته در حال رسیدگی به موضوع است.

نوبخت تصریح کرد: رئیس‌جمهور به عنوان مجری قانون اساسی هر جا احساس کند حقوق شهروندی و مطبوعات مخدوش می‌شود حتما موضع‌گیری خواهد کرد و دولت نیز به عنوان یک عقبه در قوه مجریه این هدف را دنبال خواهد کرد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: لایحه شفاف‌سازی اموال کاندیداها در دولت تصویب شده و طی این هفته یا هفته آینده پس از اتمام تعطیلات مجلس تقدیم خانه ملت می‌شود.

نوبخت درباره واکنش رئیس قوه قضائیه به اظهارات رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات، گفت: ما همچنان که به اصل 57 قانون اساسی احترام می‌گذاریم، به اصل 113 قانون اساسی پایبند هستیم که می‌گوید رئیس‌جمهور پس از رهبری مقام عالی کشور است و هرجا که احساس کرد حقوق مردم تضعیف می‌شود حتما موضع‌گیری خواهد کرد.

این خبر در حال تکمیل است...

۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۵۰
تعداد بازدید : ۵۲۲