سود خالص 257 میلیون یورویی پتروشیمی بوریالیس در سه ماهه سوم 2015

سود خالص 257 میلیون یورویی پتروشیمی بوریالیس در سه ماهه سوم 2015
میزان فروش این شرکت در این مدت یک میلیارد و 870 میلیون یورو گزارش شده است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، شرکت پتروشیمی بوریالیس اتریش در تازه ترین گزارش از نتایج عملکرد مالی خود اعلام کرد که سود خالص این شرکت در سه ماهه سوم سال 2015 میلادی، 257 میلیون یورو بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این رقم افزایش 39 درصدی را نشان می دهد. 

مارک گرت، مدیر اجرایی بوریالیس، عنوان کرد: علی رغم این که انتظار داشتیم نتایج عملکرد مالی شرکت در سه ماهه پایانی سال مالی چندان چشمگیر نباشد؛ عملکرد مطلوب بوریالیس در سه ماهه دوم و سوم سال جاری میلادی سبب شد تا در سال 2015 به دنبال ثبت یک رکود از لحاظ سود خالص باشیم.

وی همچنین افزود: نتایج اخیر  ناشی از افزایش حاشیه سود این شرکت در بخش پلی الفین ها است که در پی کاهش نسبی سطح عرضه این محصولات در بازار اروپا، به حالت عادی بازگشت. بوریالیس در سه ماهه دوم امسال توانست سود خالص 351 میلیون یورویی را ثبت کند.

اما شاخه تولید کودهای شیمیایی این شرکت نسبت به سال گذشته عملکرد ضعیف تری داشته است. مارک گرت تخمین اشتباه این شرکت از توان خود برای ارتقاء و تجهیز دو مجتمع جدید تازه خریداری شده در فرانسه را عامل این موضوع دانست.

گرت ادامه داد: ما عملیات ارتقاء، تعمیر و نگهداری یکی از مجتمع ها را به پایان رسانده ایم و به زودی تولیدات آن روانه بازار می شود. اگر چه عملیات یادشده کمی بیش از برآوردها به طول انجامید.

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۹۷۵