مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس بازگشایی شد

مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس بازگشایی شد
مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس که با ریزش کوه به دلیل بارش شدید باران و توفان برای ساعاتی مسدود شده بود، با تلاش و همت نیروهای امدادی و ستاد بحران منطقه ویژه پارس بازگشایی شد.

به گزارش شانا، بهرام دشتی نژاد، سرپرست مدیریت HSE  ارشد منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت: توفان و باران دیشب ( سه شنبه، ١٩ آبانماه) که تا ساعاتی از صبح امروز نیز ادامه داشت سبب ریزش کوه در مسیرهای اصلی منتهی به منطقه ویژه پارس شد.

وی افزود: براین اساس صبح امروز ( چهارشنبه، ٢٠ آبانماه) با صدور دستور و ترسیم نقشه راه از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به اکیپهای امداد و نجات جاده‌ای، مدیریتها و اعضای ستاد بحران و حضور همه نیروها در مسیرهای مسدودشده‌ منتهی به منطقه ویژه پارس، مسیرهای منتهی به منطقه بازگشایی شده است.

دشتی نژاد افزود:‌ با خاکبرداری و جابجایی سنگهای ریزشی کوه از مسیرهای اتوبانهای منتهی به منطقه ویژه پارس، رفت و آمد وسایل نقلیه تسهیل شده و عبور و مرور در حال عادی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات هم‌اکنون در دیگر مسیرها مشغول تلاش هستند و برخی مسیرهای فرعی مسدود شده نیز تا دقایقی دیگر بازگشایی می‌شوند.

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۲۳
تعداد بازدید : ۴۸۱