سوخت کارت سوخت تکذیب شد

سوخت کارت سوخت تکذیب شد
سخنگوی شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی گفت: سوخت‌گیری بنزین حتی با اتمام سهمیه 700 تومانی در پایان آبان ماه همچنان با کارت سوخت انجام خواهد شد.

داوود عربعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره خبر منتشر شده از قول رییس انجمن جایگاه داران سوخت مبنی بر اینکه تا 10 روز دیگر کارت‌های سوخت می‌سوزند، گفت: با اتمام آبان ماه مهلت استفاده از بنزین 700 تومانی ذخیره شده در کارت سوخت به اتمام می‌رسد و عرضه بنزین تنها با نرخ 1000 تومان انجام خواهد شد.

وی گفت: حتی با اتمام بنزین 700 تومانی ذخیره شده در کارتهای سوخت افراد باید عملیات سوختگیری را با کارت سوخت خود یا جایگاه داران انجام دهند.

بیژن حاج محمدرضا رییس انجمن جایگاه داران سوخت امروز با اشاره به از رده خارج شدن کارت های سوخت تا پایان آبان ماه سال جاری،اظهار داشت: کارت های سوخت که در سال 86 برای سهمیه بندی بنزین صادر شده بود،قرار بود تنها برای 6 ماه قابل استفاده باشد،اما 9 سال از رده خارج شدن این کارت ها طول کشید.

وی افزود: با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین و مساله ساز شدن این کارت ها برای جایگاه داران دولت تصمیم گرفت تا این کارت ها را از رده خارج کند، به همین دلیل این کارت ها از اول آذرماه دیگر قابل استفاده نیستند.

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۲۹
تعداد بازدید : ۹۷۷