شرکت ملی صنایع پتروشیمی حامی بخش خصوصی است

شرکت ملی صنایع پتروشیمی حامی بخش خصوصی است
مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر این که NPC همواره بر طرح ها نظارت دارد، گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی پلی میان بخش خصوصی و دولت در بالادست است و همچنان به پشتیبانی از طرح ها اصرار داریم.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار نیپنا مرضیه شاهدایی در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در پساتحریم، گفت: NPC با 50 سال تجربه با منابع انسانی متخصص در صنعت پتروشیمی فرصت محسوب می شود.

وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صدور مجوزها تا بررسی طرح و توافق در صنعت پتروشیمی نظارت دارد و پس از آن هم در مراحل گوناگون، بخش خصوصی را یاری می کند. 

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود : هنگام سرمایه گذاری در این صنعت، طرح کسب و کار سنجیده می شود، توانمندی های اجرایی سرمایه گذار بررسی می شود، توانمندی مالی و مدیریتی مورد توجه قرار می گیرد به گونه ای که سرمایه گذار باید 20 درصد سرمایه لازم را به صورت نقد داشته باشد. 

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از طراحی بسته حمایتی پتروشیمی خبر داد و گفت: مجریان طرح باید استانداردها، HSE، شاخص های مکان یابی، مقاوم سازی در برابر زلزله، مدیریت مصرف انرژی، ملاحظات پدافند غیر عامل و ... را رعایت کنند.

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۵۹۰