راه اندازی مجموعه پتروشیمی ناگی سان ویتنام در سال 2017

راه اندازی مجموعه پتروشیمی ناگی سان ویتنام در سال 2017
اولویت ساخت مجتمع آروماتیک ناگی سان ویتنام ، تولید سالانه 680 هزار تن پارازایلین و حدود 200 هزار تن بنزن است.

به گزارش نیپنا به نقل از آ سی آی اس (ICIS) ،سنگاپور، پیشتر اعلام شده بود که مجموعه پتروشیمی ناگی سان ویتنام در 28 اکتبر 2017 با ظرفیت تولید 700 هزار تن در سال پلی پروپیلن راه اندازی خواهد شد و این در حالی است که در اصل میزان ظرفیت تولید PP در این مجموعه پس از راه اندازی در حدود 370 هزار تن در سال خواهد بود .

ساخت مجموعه پالایشگاه و پتروشیمی ناگی سان ویتنام با سرمایه اولیه معادل 9 میلیارد دلار آغاز شده است و پیش بینی می شود که تا سال 2017به بهره برداری برسد. یکی از اصلی ترین سرمایه گذاران این پروژه شرکت نفتی بین المللی کویت (KPI) است.

در حاشیه هفته کنفرانس جنوب آسیا 2015، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: این مجتمع پتروشیمی در استان شمالی تان هووا قرار داشته و تاکنون بیش از 60 درصد ساخت کارخانه به پایان رسیده است 

پروژه مجتمع پتروشیمی ناگی سان ویتنام توسط سرمایه گذاری مشترک بین شرکت دولتی نفت و گاز پتروویتنام و کنسرسیومی متشکل از شرکت های بزرگ بین المللی، از جمله شرکت نفتی بین المللی کویت ساخته و تجهیز می شود.

مجتمع پالایشگاه و پتروشیمی ناگی سان ویتنام قادر به پردازش 200 هزار بشکه نفت خام در روز به همراه یک مجتمع یکپارچه تولید محصولات مختلف آروماتیک خواهد بود علاوه بر این مجتمع به گونه ای طراحی شده است که سالانه 370 هزار تن پلی پروپیلن یا (PP) تولید کند.

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۶۰۷