هیئتی تجاری تاجیکستان به استان همدان سفر می‌کند

هیئتی تجاری تاجیکستان به استان همدان سفر می‌کند
سفیر تاجیکستان در ایران از سفر هیئتی از تاجیکستان برای توسعه همکاری‌ها به همدان خبر داد و گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری ایرانیان در تاجیکستان فراهم است.

نعمت الله امامزاده در حاشیه سفر به استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: تاجیکستان و ایران ارتباطات خوبی در زمینه‌های مختلف دارند و برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای توسعه روابط در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سفر هیئتی از استان همدان به تاجیکستان در ماه‌های گذشته افزود: سفر هیئتی از استان همدان به تاجیکستان یک بار دیگر نشان داد که همکاری‌های تجارتی، اقتصادی و فرهنگی باید بیش از این بین استان‌های ایران و تاجیکستان ادامه پیدا کند.

امامزاده عنوان کرد: تاجیکستان ظرفیت‌های اقتصادی بالا و امکانات استفاده نشده بالایی دارد که سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی همدان می‌تواند آنجا سرمایه‌گذاری کرده و به سود خود دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با تلاش و کوشش مشترک زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و روابط بین دو کشور را توسعه ببخشیم، بیان کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در تاجیکستان وجود دارد که از تاجران و موسسات ایرانی دعوت می‌کنیم تا با حضور در این کشور از امکانات موجود نیز استفاده کنند.

سفیر تاجیکستان در ایران از سفر هیئتی از تاجیکستان به همدان خبر داد و گفت: به‌زودی هیئت از تاجیکستان برای رشد همکاری‌ها به همدان سفر می‌کند که امیدواریم نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تصمیمات گرفته شده درباره روابط همدان با تاجیکستان نباید روی کاغذ بماند، عنوان کرد: انتظار می‌رود تمامی مسائل و تصمیماتی که بین دو طرف انجام شده سریع عملیاتی شود.

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۵۲۴